لوازم برقی آشپزخانه

لیست لوازم برقی آشپزخانه،لوازم برقی آشپزخانه مولینکس،لوازم برقی،آشپزخانه بوش،انواع لوازم برقی آشپزخانه با قیمت

لوازم برقی آشپزخانه

لیست لوازم برقی آشپزخانه،لوازم برقی آشپزخانه مولینکس،لوازم برقی،آشپزخانه بوش،انواع لوازم برقی آشپزخانه با قیمت

جزوه درس سیگنال سیستم ها

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۲ ب.ظ

جزوه درس سیگنال سیستم ها

جزوه درس سیگنال سیستم ها یکی از دروس مشترک رشته های مهندسی کامپیوتر و برق می باشد که یکی از پیچیده ترین درس های این رشته های می باشد. در این بخش از سایت آغازه جزوه دستنویس سیگنال سیستم ها را برای شما اماده کرده ایم که امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. این جزوه در ۱۰۶ صفحه تهیه شده است که مطالعه این جزوه به همه دانشجویان عزیز پیشنهاد می گردد.  سیستمها، مستقل از اینکه یک مدار الکتریکی ساده باشند یا یک سیستم مخابراتی پیشرفته، از یک نظریه کلی پیروی می‌کنند که این نظریه کلی موضوع این درس است. در این درس تاکید اصلی روی نظریه سیستمهای خطی و تغییرناپذیر با زمان است، از این رو پیش نیاز این درس ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل می باشد .  و ابزارهای گوناگون برای تحلیل این سیستم‌ها، از جمله انتگرال (یا مجموع) کانولوشن، سری فوریه (پیوسته و گسسته)، تبدیل فوریه (پیوسته و گسسته)، تبدیل لاپلاس، و تبدیل Z تدریس خواهند شد.

عنوان: جزوه درس سیگنال سیستم ها

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: 

تعداد صفحه: ۱۰۶

حجم فایل: ۱۵ مگابایت

کلمات کلیدی: جزوه درس سیگنال سیستم ها

توضیحات:

سیگنال‌ها را می‌توان به روش‌های گوناگون دسته بندی کرد. عمده‌ترین تفاوت بین فضاهای گسسته و پیوسته این است که توابع بر روی آن‌ها تعریف می‌شوند. به عنوان مثال بازه زمانی گسسته و پیوسته. سیگنال‌های دارای زمان پیوسته را نیز اغلب حتی زمانی که توابع سیگنال پیوسته نیستند سیگنال‌های پیوسته می‌نامند و مثال آن سیگنال موج مربعی است. تفاوت عمده دیگر بین سیگنال‌ها از لحاظ ارزش گسسته یا پوسته آنها است. سیگنال‌های دیجیتال دارای ارزش گسسته‌اند ولی به طور نامشهودی از روند فیزیکی دارای ارزش پیوسته‌ای به دست می‌آیند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
postex postex

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی