لوازم برقی آشپزخانه

لیست لوازم برقی آشپزخانه،لوازم برقی آشپزخانه مولینکس،لوازم برقی،آشپزخانه بوش،انواع لوازم برقی آشپزخانه با قیمت

لوازم برقی آشپزخانه

لیست لوازم برقی آشپزخانه،لوازم برقی آشپزخانه مولینکس،لوازم برقی،آشپزخانه بوش،انواع لوازم برقی آشپزخانه با قیمت

انتخاب دستگاه لیزر مو مناسب

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ب.ظ

آشنایی با دستگاه لیزر دایود ، شرایط فروش، قیمت و مزیت های آن

از بین بردن موهای زائد بدن مشکلات بسیار زیادی را برای افراد به وجود می‌آورد. در طی ده‌های گذشته شیوه‌های مختلفی برای رهایی از مو‌های زائد معرفی و سپس به بازار عرضه شده است. که هر کدام از آنها مزیت‌ها و البته معایب مختلفی دارند. اما شایع‌ترین مشکل بدون شک عدم ثبات در این شیوه‌های درمانی است.دستگاه لیزر دایود می‌تواند راهکاری طولانی مدت برای رهایی از موهای زائد بدن باشد که با هر نوع پوست و مو سازگاری مناسب دارد.

دلایل خرید دستگاه لیزر دایود چیست ؟

لیزرهای دایودی از تکنولوژی نیمه هادی استفاده می‌کنند که از طریق آن نور منسجمی در محدوده مادون قرمز تولید می‌شود. این دستگاه‌ها از پرتو نوری با طیف باریکی استفاده می‌کنند که رنگ مخصوصی را در پوست هدف قرار می‌دهد. در مقایسه با دیگر سیستم‌های لیزر مثل Ruby و یا Alexandrite، لیزر دایود با طول موج 800 نانومتر می‌تواند عمیق‌ترین نفوذ به سطح پوست و جذب ملانین را داشته باشد. این ویژگی‌های منحصر به فرد می‌تواند لیزر‌های دایود رو تبدیل به بهترین تکنولوژی برای رفع موهای زائد کند. با استفاده از این شیوه امنیت افزایش پیدا کرده و درمان مورد نظر روی انواع پوست، مو و در تمامی بخش‌های بدن به بهترین شکل انجام خواهد شد. برای دریافت قیمت دستگاه لیزر دایود و خرید دستگاه لیزر دایود اینجا کلیک کنید .

دستگاه لیزر دایود چگونه کار می‌کند؟

لیزر‌های دایود از شیوه خاصی برای هدف قرار دادن کورموفور (بخشی از مولکول پوست که باعث به وجود آمدن رنگ می‌شود) در پوست استفاده می‌کند. این شیوه‌ها معمولا به ملانین و یا خون مربوط می‌شوند. لیزر کورموفور‌ها را به صورت انتخابی با استفاده از حرارت مورد آسیب قرار می‌دهد اما در این فرآیند بافت اطراف مورد هدف قرار نخواهد گرفت. وقتی از این شیوه برای نابود کردن موهای زائد استفاده می‌شود، ملانین در فولیکول مو مورد هدف قرار گرفته و آسیب می‌بیند. در نتیجه فرآیند بازسازی و رشد مو قطع خواهد شد. استفاده از لیزر دایود معمولا همراه با دستگاه‌های خنک‌سازی پوست انجام می‌شود. البته شاید از شیوه‌های کاهش درد نیز برای بهتر شدن تجربه استفاده شود.

انسان ها همواره از تمیزی لذت میبرند. بوی خوش و سیمای زیبا همیشه برای همگان لذت بخش بوده است. از زمان های گذشته تا به امروز روش های بسیار زیادی ابداع و امتحان شده است که همگی برای زیبایی و تمیزی بدن استفاده می شده است. یکی از روش های حفظ زیبایی زدودن مو های زائد بدن و صورت بوده است که به خصوص برای بانوان بسیار حائذ اهمیت می باشد. قیمت دستگاه لیزر دایود را میتوانید ازطاهر تاج پارس جویا شوید .

 

 

مزایای استفاده از دستگاه لیزر دایود

آیا استفاده از تیغ های بهداشتی، پمادها و کرم های موبر روش مناسبی است ؟

استفاده از تیغ های بهداشتی، پمادها و کرم های موبر، اپیلاسیون و غیره از بسیار روش هایی بوده است که برای حذف موهای زائد استفاده می شده است اما غالباً استفاده از این روش ها یا با درد بسیار همراه بوده است یا مستلزم پرداخت هزینه های مکرر برای حفظ تمیزی را بهمراه داشته است. حال این سوال پیش می آید که آیا هیچ روشی برای حذف همیشگی این موهای زائد وجود ندارد؟ روشی که مستلزم تکرار و گذاشتن وقت بسیار نباشد؟

قطعا با پیشرفت علم این نیاز برآورده شده است، پزشکان راه حل منطقی این خواسته را برآورده کرده اند. استفاده و خرید دستگاه لیزر دایود

ساخت و تولید دستگاه لیزر انقلابی برای این خواسته بود. زیرا فرد بدون صرف زمان زیاد و سوختگی با تمامی موهای خود برای همیشه خداحافظی میکند!! و این یعنی رسیدن به هدف نهایی خلاصی از شر موهای زائد برای همیشه. در این مقاله به شرح اختصاصی دستگاه لیزر و انواع آن، عوارض جانبی، نحوه عملکرد آن و اینکه برای چه افرادی استفاده از آن توصیه می شود به صورت خلاصه پرداخته و گفته می شود.

 

 دستگاه لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزرها دستگاه هایی هستند که غالباً با اشعه های حرارتی نامرئی مادون قرمز می باشد که با شدت فراوان متمرکز شده است و به صورت خطی به نقطه مورد نظر تابش می شود. تفاوت لیزر با نور معمولی در آن است که نور معمولی شامل طیف نوری مادون بنفش تا مادون قرمز است و بازه ی طویل تری دارد. اما لیزر متمرکز شدن و نقطه ای شدن اشعه مادون قرمز بوده و کانون حرارتی بسیار گرم تری نسبت به نور معمولی دارد و همانند نور پخش نمیشود. کاربرد لیزر برای پزشکی حدودا از 47 سال قبل یعنی از سال 1970 آغاز شده است و تا به امروز در حال تکمیل و بهتر شدن می باشد.

 

مکانیسم کار دستگاه لیزر دایود

مکانیسم کار دستگاه لیزر دایود به این صورت است که طی فرآیند پرتابش اشعه کاملا تبدیل به حرارت شده و به لایه ی زیرین پوست نفوذ می کند و تا لایه ی مورد تشخیص داده شده توسط پزشک تابش می شود. این حرارت همانند ذره بینی عمل میکند که جلوی نور خورشید گرفته باشید و بر روی یک نقطه از کاغذی متمرکزش کرده باشید. حرارت ناشی از کانونی شدن و متمرکز بودن حرارت باعث سوختن آن نقطه از کاغذ می گردد. لیزر نیز دقیقا همین اثر را بر روی فولیکول های مو خواهد داشت.

 

این در حالی است که به علت مستقیم بودن اشعه دستگاه لیزر دایود و پخش نشدن آن بافت های کناری آسیبی نمیبیند و تنها نقطه مورد نظر از بین می رود. هدف لیزر  از بین بردن ملامین ها و هموگلوبین بوده و با هدف قراردادن هر کدام نور با حرارت بالا از دستگاه مورد نظر بر روی آن تابانده و آن را می سوزاند. امکان دارد فرد در طول دوره درمان کمی سوزش را حس کند که البته امروزه روش هایی برای مقابله با این سوزش همانند استفاده همزمان از دستگاه کولینگ وارد بازار گشته است.

 

آیا دستگاه لیزر دایود علاوه بر از بین بردن موهای زائد خاصیت های درمانی دیگری دارد ؟

این دستگاه لیزر دایود علاوه بر از بین بردن موهای زائد خاصیت های درمانی دیگر همانند درمان خال های عروقی همانند رگ های واریسی، ماه گرفتگی، گرانولوم پیوژنیکوم، خال و خالکوبی، کاهش چین و چروک، از بین بردن جای اسکار و زخم و جای جوش، درمان زگیل های پوستی و گوشتی و ترک های ناشی از بارداری و غیره می توان استفاده کرد.

 

تفاوت میان شیوه‌های IPL و دستگاه لیزر دایود در از بین برد مو‌های زائد .

بنا به اینکه عمل از بین بردن موهای زائد برای چه فردی انجام خواهد شد، انتخاب بین استفاده از شیوه IPL و دستگاه لیزر دایود متفاوت خواهد بود. شاید بزرگترین تفاوت میان این دو شیوه تاثیرگذاری بیشتری دستگاه لیزر دایود نسبت به IPL است اما دلیل اصلی این تفاوت چیست؟ ما در اینجا با نگاهی عمیق‌تر به مسئله مطرح شده در شیوه‌های از بین بردن موهای زائد با لیزر پرداختیم. درک تفاوت بین عملکرد این دو شیوه کلید اصلی سرمایه‌گذاری در این نوع کسب و کار است.

 

درک کامل از تکنولوژی‌های از بین بردن موهای زائد

قاعده اصلی در از بین بردن موهای زائد هماهنگی با طول موج نور و مدت زمان پالس در هدف مشخص که معمولا ملانین و فولیکول مو هستند، خواهد بود. تلاش می‌شود تا بافت کنار مو کاملا نادیده گرفته شود. ملانین دلیل اصلی و طبیعی رنپ پوست و البته مو در انسان‌ها است.

 

مفهوم از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر دایود

کلید اصلی برای عمل موفق با دستگاه لیزر دایود القای انرژی بالا به سطح پوست است. این انرژی به صورت انتخابی توسط ملانین در کنار فولیکول مو جذب خواهد شد در حالی که روی بافت کنار آن تاثیری نمی‌گذارد. لیزر‌های دایود از یک طول موج نور ثابت نرخ انتزاعی بالا در ملانین دارند استفاده می‌کنند. در حالی که دمای ملانین بالا می رود، ریشه و جریان خون فولیکول مو از بین می‌رود. بدین ترتیب رشد مو برای همیشه متوقف می شود.

 

دستگاه از بین برنده موهای زائد مدرن و با کیفیت بالا مثل Primelase HR و The Elysion از شیوه خنک سازی پوست تا 5 درجه سانتیگراد استفاده می‌کنند تا به سطح پوست آسیبی نرسد. بدین ترتیب عمل از بین برد مو، تجربه‌ای آسان و بدون درد برای مشتری خواهد بود. لیزر دایود با ارائه فرکانس بالا و پالس پایین می‌تواند با ضریب اطمینان بسیار خوب برای همه نوع پوست مورد استفاده قرار گیرد.

 

مفهوم از بین بردن موهای زائد با شیوه لیزر IPL

IPL یا Intense Pulsed Light در واقع یک شیوه درمانی با لیزر نیست. در این شیوه از طیف وسیعی از نور و موج‌های مختلف استفاده می‌شود. بدین ترتیب انرژی غیر متمرکزی در کنار مو و پوست محدود مورد نظر به وجود می‌آید. در نهایت به خاطر شیوه موجود اتلاف انرژی بالاتر می‌شود. کم شدن حالت انتخابی جذب در قسمت فولیکول مو نیز باعث می‌شود که عملکرد در نابود کردن مو‌های زائد کاهش پیدا کند. همچنین به خاطر استفاده خاص از نور امکان به وجود آمدن عوارض جانبی مثل سوختگی یا تجمع رنگدانه در پوست وجود دارد. یکی دیگر از دلایل اصلی این عوارض جانبی عدم استفاده از شیوه‌های خنک‌سازی پوسا است. IPL به صورت عمومی فقط برای رنگ پوست روشن مناسب است.

 

تفاوت اصلی میان IPL و لیزر دایود

شیوه انجام عمل در هر دو روش به صورت کامل شرح داده شد. در حالت کلی استفاده از تکنولوژی IPL به مدت زمان بیشتری برای کاهش رشد مو نیاز دارد. لیزر دایود تاثیرگذاری و عملکرد بسیار بهتری دارد و در کنار آن بیمار نیز ناراحتی کمتری را حس خواهد کرد. (به خاطر استفاده از شیوه خنک‌سازی پوست)

 

انتخاب مناسب بین IPL و لیزر دایود برای کسب و کار شما؟

در کسب و کار شما، مشتری در واقع بالاترین ارزش را دارد. لیزر دایود بهترین عملکرد را ارائه کرده و به صورت عمومی رضایت مشتری از آنها بیشتر است. البته درا نتخاب این نوع دستگاه باید به فاکتور‌های مختلفی که در کیفیت آن تاثیر دارند توجه کنید. به عنوان مثال ارائه استاندارد ISO 13485 یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب دستگاه‌های لیزر دایود است.

 

قیمت دستگاه لیزر دایود از بین بردن موهای زائد چه قدر است؟

بنا به وجود برند‌ و مدل‌های مختلف در بازار، قیمت‌ها نیز بسیار متفاوت هستند. همیشه توجه داشته باشید که اجناس بسیار ارزان معمولا مشکلات و دردسر‌های خاص خود را دارند. اجناس ارزان قیمت معمولا از کیفیت پایینی برخودار هستند و باعث می‌شوند در مدت زمان طولانی حتی هزینه‌های بیشتر از خرید یک مدل با کیفیت به کسب و کار شما وارد کنند. دستگاه‌های لیزر دایود معمولا عمر بسیار زیادی دارند که باعث می‌شود هزینه نهایی با توجه به کارایی آنها بسیار معقول باشد. در سمت مقابل دستگاه‌های IPL معمولا نیاز به تعویض قطعات بعد از مدتی استفاده دارند که در نهایت هزینه را افزایش می‌دهد.

 

انتخاب دستگاه لیزر مو مناسب

اندازه، قدرت ، جزئیات تکنیکی و خرید دستگاه لیزر دایود می‌تواند راهنمای مناسبی برای خرید شما باشند. شما با در نظر گرفتن اندازه و بزرگی کسب و کار خود و با توجه به مشخصات دستگاه‌های لیزر دایود به راحتی مدلی مناسب را انتخاب کنید که هزینه زیادی را نیز در نگاه کلی در بر نداشته باشد. در نهایت این نوع دستگاه با توجه به ساختار خاص خود می‌تواند هزینه نهایی برای مشتری را نیز کاهش دهد. البته در نظر داشته باشید با بالاتر رفتن سطحی از پوست که قرار است موهای زائد از آنجا حذف شوند، دستگاه باید قدرت مناسب را داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۴
postex postex

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی