لوازم برقی آشپزخانه

لیست لوازم برقی آشپزخانه،لوازم برقی آشپزخانه مولینکس،لوازم برقی،آشپزخانه بوش،انواع لوازم برقی آشپزخانه با قیمت

لوازم برقی آشپزخانه

لیست لوازم برقی آشپزخانه،لوازم برقی آشپزخانه مولینکس،لوازم برقی،آشپزخانه بوش،انواع لوازم برقی آشپزخانه با قیمت

پرسشهای متداول در مورد آجر

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۲ ب.ظ

 

آجر از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که قدمت آن بنا به عقیده برخی از باستان شناسان به ده هزار سال پیش می رسد. در ایران بقایای کوره های سفال پزی و آجر پزی در شوش و سیلک کاشان که تاریخ آنها به هزاره چهارم پیش از میلاد می رسد وجود دارد. در ایران قدیم هر کجا که سنگ کم بوده و خاک خوب هم در دسترس بوده است آجر پزی و مصرف آن معمول شده است. استفاده از خشت های آجری در زمان ساسانیان گسترش یافته و در ساختمان های بزرگ مانند آتشکده ها به کار رفته است.

شاید هیچ یک از مصالح ساختمانی مانند آجر نتواند زمین و رنگ و بوی خاک را برای ما ایرانیان زنده سازد. آجر تنها مصالحی است که در هر گوشه ی معماری سنتی ما دیده می شود که در هر مکان به فراخور موقعیت و کاربری، شکلی جدید به خود گرفته است. حضور آجر در معماری نه تنها در گذر ایام رنگ نباخته است، بلکه در شکل و قالب های متنوع تری رخ نمایی می کند.

در سایت یک دو سه سازه انواع آجر از میان برترین تولیدکنندگان ایران با قابلیت خرید آنلاین ارائه گردیده است. آجر سوراخ دار ، آجر فشاری (گری)، آجر پلاک، آجر نسوز و انواع نانو پوشش های آجر از جمله محصولات عرضه شده در بخش آجر سایت یک دو سه سازه می باشد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۵
postex postex

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی