لوازم برقی آشپزخانه

لیست لوازم برقی آشپزخانه،لوازم برقی آشپزخانه مولینکس،لوازم برقی،آشپزخانه بوش،انواع لوازم برقی آشپزخانه با قیمت

لوازم برقی آشپزخانه

لیست لوازم برقی آشپزخانه،لوازم برقی آشپزخانه مولینکس،لوازم برقی،آشپزخانه بوش،انواع لوازم برقی آشپزخانه با قیمت

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

جزوه درس سیگنال سیستم ها

جزوه درس سیگنال سیستم ها یکی از دروس مشترک رشته های مهندسی کامپیوتر و برق می باشد که یکی از پیچیده ترین درس های این رشته های می باشد. در این بخش از سایت آغازه جزوه دستنویس سیگنال سیستم ها را برای شما اماده کرده ایم که امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. این جزوه در ۱۰۶ صفحه تهیه شده است که مطالعه این جزوه به همه دانشجویان عزیز پیشنهاد می گردد.  سیستمها، مستقل از اینکه یک مدار الکتریکی ساده باشند یا یک سیستم مخابراتی پیشرفته، از یک نظریه کلی پیروی می‌کنند که این نظریه کلی موضوع این درس است. در این درس تاکید اصلی روی نظریه سیستمهای خطی و تغییرناپذیر با زمان است، از این رو پیش نیاز این درس ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل می باشد .  و ابزارهای گوناگون برای تحلیل این سیستم‌ها، از جمله انتگرال (یا مجموع) کانولوشن، سری فوریه (پیوسته و گسسته)، تبدیل فوریه (پیوسته و گسسته)، تبدیل لاپلاس، و تبدیل Z تدریس خواهند شد.

عنوان: جزوه درس سیگنال سیستم ها

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: 

تعداد صفحه: ۱۰۶

حجم فایل: ۱۵ مگابایت

کلمات کلیدی: جزوه درس سیگنال سیستم ها

توضیحات:

سیگنال‌ها را می‌توان به روش‌های گوناگون دسته بندی کرد. عمده‌ترین تفاوت بین فضاهای گسسته و پیوسته این است که توابع بر روی آن‌ها تعریف می‌شوند. به عنوان مثال بازه زمانی گسسته و پیوسته. سیگنال‌های دارای زمان پیوسته را نیز اغلب حتی زمانی که توابع سیگنال پیوسته نیستند سیگنال‌های پیوسته می‌نامند و مثال آن سیگنال موج مربعی است. تفاوت عمده دیگر بین سیگنال‌ها از لحاظ ارزش گسسته یا پوسته آنها است. سیگنال‌های دیجیتال دارای ارزش گسسته‌اند ولی به طور نامشهودی از روند فیزیکی دارای ارزش پیوسته‌ای به دست می‌آیند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۲
postex postex

کاربرد حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی دو مدل از کاربردی ترین و بهترین حفاظ های دیوار هستند که برای تمامی ساختمان ها قابل استفاده می باشند. این دو مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای طراحی شده اند که با نصب و اجرای آن ها بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب شیک تر شدن نمای ساختمان ها گردید. این مدل از حفاظ ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای رنگ، سایز، ارتفاع و تراکم های مختلفی هستند و به همین جهت می توان مطابق با نیاز و سلیقه به منظور خرید آن ها اقدام کرد. حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی هر دو با الهام از طبیعت طراحی شده اند. به منظور طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی از شاخ گوزن الهام گرفته شده است و به منظور طراحی حفاظ بوته ای از بوته های خاردار بیابانی بهره گرفته می شود.

برقراری امنیت با حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزن به واسطه آن که با تراکم و ارتفاع بسیار بالایی تولید شده اند، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می باشند. به واسطه ضریب امنیتی که این محصول داراست، می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. استفاده از نرده بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به فضایی امن و منحصر به فرد دسترسی یافت و از این طریق تمامی فعالیت ها را به نحو مطلوبی انجام داد. این دو مدل از حفاظ دیوار را می توان برای تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار داد.

کیفیت بالا حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی از مدل حفاظ های دیواری است که با بهره گیری از باکیفیت ترین و بهترین نوع از فلز تولید شده است. به واسطه کیفیتی که این مدل از حفاظ روی دیوار از آن برخوردار هستند، می توان در مدت زمان طولانی آن ها را مورد استفاده قرار داد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۹:۵۸
postex postex

خرید و فروش معدن و مواد معدنی

خرید و فروش معدن و مواد معدنی از طریق فرم های موجود در سایت معادن ایرانی به آسانی و با اطمینان خاطر انجام می پذیرد. معادن متعددی در کشور ایران واقع شده است زیرا کشور ما دارای شرایط جغرافیایی بسیار خاص و منحصر به فردی می باشد. این معادن دارای مواد معدنی مختلفی هستند که هریک از ویژگی های خاص و کاربرد متفاوت برخوردار می باشند. معادن ایران به واسطه برخورداری از شرایط خاصی که دارا هستند، سهم عمده و قابل توجهی از مواد معدنی را دارا می باشند. این معادن سالانه امکان استخراج حجم بالایی از مواد معدنی را فراهم می آورند که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و صادرات آن ها نیز به کشورهای متعددی صورت می پذیرد. خرید و فروش معدن از اقدامات بسیار حساسی است که به منظور انجام آن باید با متخصصان با تجربه در این زمینه مشورت نمود.

مواد معدنی

سایت معادن ایرانی کلیه موارد معدنی از جله سنگ آهن، زغال سنگ، فلدسپات، روی، مس، کائولن و سیلیس را باکیفیت بسیار بالایی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. مواد معدنی از مهم ترین مواد اولیه برای بسیاری از صنایع مختلف هستند و به همین جهت تهیه آن ها از اقدامات بسیار ضروری محسوب می شود که به آن به میزان قابل توجهی اهمیت داده می شود. به طور مثال می توان اشاره نمود که سنگ آهن ماده اولیه به منظور تولید فولاد می باشد و کائولن نیز ماده معدنی بسیار ارزشمند و منحصر به فردی است که در صنایع کاغذ سازی، داروسازی، سرامیک سازی و چینی سازی نقش بسزایی را ایفا می نماید. مس نیز از فلزات بسیار کاربردی است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۷ ، ۱۲:۳۷
postex postex

راهنمای تشخیص و خرید باطری اصلی موبایل

راهنمای تشخیص و خرید باطری اصلی موبایل

راهکارهایی جهت تشخیص باطری اصلی موبایل

دوستان امروز قصد داریم روش هایی رو بهتون یاد بدیم تا حدودی بتونید باطری اصلی رو تشخیص بدید.

چند تا نکته اول مبحثمون براتون توضیح میدم که به قرار زیر است:

1-کلیه باطری های موبایل در کشور و کارخانه های چین تولید می شوند و چیزی بنام ساخت ژاپن و کره و ویتنام غیره وجود ندارد این تنها برچسب دور باطری هاست که متفاوته و وارد کننده ها به سلیقه خودشون اونو سفارش میدن

2-مورد دومی که خیلی مهم است اینه که وارد کننده باطری هنگام سفارش چه کیفیتی و چه سلی و چه میلی امپری به صورت واقعی برای باطری های خود انتخاب کرده باشد به طور مثال باطری گوشی سامسونگ s4 ظرفیت 2600 میلی امپر داره که متاسفانه اکثر وارد کننده ها جهت پایین امدن قیمت خرید باطری اقدام به پایین اوردن سل و ای سی های باطری در شرکت سازنده می کنند که جای گذاشتن 2600 میلی امپر اقدام به جایگزین کردن 1500 امپر واقعی می کنند ولی همان پوسته و روکش باطری اصلی رو به دور باطری می پیچونن با این کارشون کیفیت باطری به شدت پایین میاد.

3-باطری های اصلی سامسونگ و سونی و غیره بعد از تعویض کیفیت سابق خودشون بدست میارن در صورتی که الان با وجود باطری های کیفیت پایینی که تو بازار وجود داره هیچ وقت دیگه بعد از تعویض مثل سابقشون نمی شوند.ما این اطمینان رو به شما خواهیم داد که پس از تعویض بتونید کیفیت سابق باطریتون داشته باشید.

4-به هیچ عنوان شما قادر نخواهید بود از روی ظاهر باطری کارایی اونو تشخیص بدید ولی ما در اینجا روش هایی رو به شما اموزش می دهیم که تا حدود زیادی قادر به تشخیص اصل بودن باطری از تقلبی باشید.

روش اول(تشخیص از طریق NFC موجود در باری):

باطری  های جدید زیر پوسته خودشون یه برچسب سیاه رنگ بنام NFC دارند که کار انتقال اطلاعات با فاصله کم و استفاده از شاژر بی سیم را میسر می سازند که باطری های اورجینال حتما باید این رو داشته باشند در صورتی که باطری غیر اورجینال فاقد NFC می باشد به طور مثال باتری اصلی نوت ٤ دارای ماهیت nfc  می باشد برای درک بهتر مطلب باطری رو پوسته بیرونیش رو جدا کردیم و داخل عکس بهتون نشان میدهیم به عکس زیر توجه کنید:

ORG NFS

همین طور که در عکس بالا مشخص است این صفحه مشکی زیر پوسته همان NFC می باشد

حالا به عکس پایین توجه کنید :

COPY1

در این عکس می بینید که زیر پوسته باز شده این باطری خالی از NFC است در واقعا این همان باطری غیر اورجینال است که شما با باز کردن پوسته باطری می تونید ببینید NFC واقعا زیر پوسته باطری خریداری شده شما وجود دارد یا نه

این روش فقط در باتری های سامسونگ کارایی دارد و قابل استفاده در مدل های لومیا مثلا باتری لومیا 950 xl نمی باشد

روش دوم(هک شدن سل سامسونگ رو بدنه فلزی باطری)

در این روش باز باید پوسته باطری رو جدا کنیم این بار باید به طرف دیگر باطری توجه کنیم در باطری های اصلی روی بدنه فلزی باطری نوع سل استفاده شده در باطری رو به صورت تورفتگی روی قسمت فلزی باطری هک شده است که نشان از سل استفاده شده در باطری می باشد.بهترین سل برای باطری سل سامسونگ است در عکس زیر می تونید جزییات کامل را مشاهده کنید

ORG HACK

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید اسم سامسونگ به صورت لاتین روی بدنه باطری هک شده است حالا به عکس باطری غیر اصلی توجه کنید که نوشته حالت برچسپی و چاپی دارد و خبری از هک شدن نوشته نیست

COPY2

دوستان عزیز با استفاده از این دو روش می تونند اصل بودن باطری خودشون تشخیص بدند.

نکته : بعضی سایت روشی معرفی کرده بودند این بود که در صورتی که سریال روی باطری با AA شروع شود وتاریخ داشته باشد اون باطری اصلیه ما این روش را بطور کلی رد میکنیم چون این فقط پوسته است و به دلخواه وارد کننده طراحی میگردد.

خیلی از دوستان تماس می گیرند تاکید دارند فلان نوشته روی باطری اصلی باید نوشته شده باشه این کاملا غلط است پوسته دور باطری یا همان استیکر با نوشته های روی باطری فابریک گوشی یکیه باشه دلیلی بر اصل بودن نیست این پوسته می تونه دور هر باطری پیچیده بشه باطری کپی با استیکر اصلی وجود داره که دقیقا نوشته های روی باطری با باطری فابریک یکسان است ولی فیک هستند.فقط و فقط از داخل باتری می شه فهمید کیفیت چطوره ببینیم باطری از چه سلی و چه ای سی و کانکتوری ساخته شده به هیچ وجه نوشته روی باطری اصلا اهمیتی ندارد و هنگام استفاده و شارژ نگه داشتن و استفاده مشخص میشه باطری چه کیفیتی داره

جهت خرید باطری اورجینال به این قسمت مراجعه گردد.

توجه:کابران عزیز می توانند در صورت نارضایتی از محصول ظرف دو هفته اول محصول را مرجوع و کل هزینه پرداختی خود را بدون هیچ قید و شرطی پس بگیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۷ ، ۱۴:۵۱
postex postex

نرم افزار حسابداری

برای سهولت در کار حسابداران، نرم افزار های حسابداری مختلفی تولید شده که کاربر بر اساس نیاز و کسب و کار خود یک نرم افزار حسابداری را برای امور مالی و حسابداری خود بر می گزیند.

حسابداران نیز همچون سایر مشاغل دیگر بدنبال نرم افزاری ساده و آسان در عین حال کارآمد برای کسب و کار خود هستند، تهیه گزارشات تحلیلی، ثبت اسناد و اظهار نامه مالیاتی هر چند به ظاهر ساده به نظر می رسد ولیکن امری پیچیده است، از این رو نیاز به یک نرم افزار حسابداری که تمامی استاندارد های یک سیستم مالی در عین سادگی را داشته باشد دارند.

نرم افزار حسابداری قیاس برای کسب و کارهای کوچک و متوسط یک نرم افزار مالی و حسابداری مناسب، کارآمد و ساده است که تمامی نیاز های کاربران و مدیران، به یک نرم افزار حسابداری بازرگانی برطرف می کند.

از ابزار های موجود در نرم افزار حسابداری قیاس می توان به:

 کدینگ از پیش تعریف شده، سال مالی، ترازنامه ها و دفاتر مالیاتی، اظهار نامه مالیاتی، گزارشات تحلیلی و ... اشاره نمود که شما را در امر مدیریت و امور مالی کسب و کارتان یاری خواهد نمود.

گروه نرم افزاری قیاس نرم افزار حسابداری تحت وب را نیز ارائه کرده است که یکی از ویژگی های این نرم افزار یکپارچگی در تمامی شعب کسب و کار شما می باشد، بدین نحو که گزارشات تمامی شعب شما بصورت یکپارچه و بر روی یک محیط در دسترس خواهد بود.

نرم افزار حسابداری فقط بر روی یک رایانه و در یک جا قابلیت استفاده را دارد؛ ولیکن شما با نرم افزار حسابداری تحت وب افزون بر تمامی امکانات و ویژگی های نرم افزار حسابداری، بدون محدودیت و در هر زمان و مکان می توانید با دسترسی به اینترنت بواسطه تمام مرورگرها به آن دسترسی داشته باشید؛ حتی اطلاعات نرم افزار مالی و حسابداری خود را با حسابرس تان به اشتراک بگذارید و به سادگی و سهولت به حسابهای خود حتی از را دور رسیدگی کنید.

از ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • انعطاف پذیر و قابلیت تطابق در بسترهای مختلف(ویندوز، وب و موبایل)
  • کاربری ساده و نیاز به آموزش کمتر
  • یکپارچگی با قابلیت ارتباط چندین شعبه به یکدیگر بواسطه اینترنت در یک بانک اطلاعاتی
  • شما می توانید مناسب با کسب وکار و سلیقه تان طراحی نرم افزار حسابداری تحت وب خود را انتخاب کنید.
  • بدون حد و مرز جغرافیایی
  • دارا بودن فضای ابری
  • محیطی ایمن و قابل اعتماد
  • مقرون به صرفه

نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس اولین نرم افزار تحت وب کشور برای کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد . از دیگر محصولات گروه نرم افزاری قیاس می توان به نرم افزار انبار داری، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار حسابداری خدماتی، نرم افزار حسابداری خزانه داری و ... اشاره کرد.

در عین حال گروه نرم افزاری قیاس  نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است، که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را نام برد.

از سری مزایای نرم افزار حسابداری قیاس:

  • امکان ارجاع اسناد به سال مالی جدید و عملیات پایان سال
  • صورتهای مالی و ارائه گزارشات تحلیلی از کلیه شعبات
  • کنترل پروژه ها، مراکز هزینه و ایجاد ساختار تفصیلی شناور
  • مرور و مشاهده وضعیت حساب ها: مقایسه ماهانه، مرور ترکیبی، مرور پله ای و ....
  • ایجاد روزنامه ها و دفاتر مالی
  • صدور اسناد و تغییر ترتیب ساختار حساب ها
  • دارای محیطی کاربر پسند بدون نیاز به آموزش
  • امکان تعریف چندین کاربر
  • امکان تهیه فایل پشتیبان از نرم افزار
  • مرور وضعیت حساب ها همچون مرور ترکیبی، مرور پله ای، مرور ماهان و مقایسه ای
  • مدیریت چک های دریافتنی و پرداختنی با کاربری بسیار ساده
  • استفاده از فرمت های از پیش تعیین شده چک ها ی بانکی
  • پشتیبانی بصورت تیکتینگ
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۷ ، ۲۲:۳۳
postex postex

درب ضد سرقت



چرا درب های معمولی را با درب ضد سرقت تعویض کنیم؟
درب ضد سرقت امنیت و خیال راحت تری را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد ؛ در نظر بگیرید افرادی که قفل فرمان ماشین و یا قفل پدال برای خودرو خود تهیه می کنند ، با فردی که حتی دزدگیر نیز نصب نکرده است ، تفاوت ندارند ؟
خب در اینجا خودمان را جای سارق فرض کنیم ، آیا دزد در بین چند ماشین پارک شده به سراغ ماشینی می رود که قفل فرمان یا قفل پدال دارد یا ماشینی که حتی دزدگیر هم ندارد؟ بدیهی است که سارق ترجیح می دهد به سراغ ماشینی که زمان کمتری برای او دارد ( ماشین نا امن ) برود چون در سرقت زمان یک فاکتور اصل است .

درب ضد سرقت ، امنیت و منصرف کردن سارق در روزهایی که در منزل نیستیم!!!
بله درست است ، در تعطیلات که به همراه خانواده مشغول خوش گذارانی هستیم و سعی در ایجاد اوقات خوش داریم نباید ذهن خودمان را درگیر افکار منفی کنیم ، اما درب منزل ما به عنوان ورودی و اصلی ترین عنصر برای منصرف کردن سارق می باشد ، آیا این قسمت از خانه ی ما امنیت کافی جهت منصرف کردن سارق را دارد؟
وقتی فرد برای سرقت به درب منزل ما مراجعه می کند در ذهن خود دو دو تا چهار تا می کند ، اگر زمان را برای این درب ضد سرقت بگذارم بهتر است یا اینکه به سراغ خانه ای بروم که درب ضد سرقت ندارد … یقینا با داشتن درب ضد سرقت این تردید را در دل سارق ایجاد می کنید ، در اینجا منزل شما یک قدم از دیگر خانه ها پیش است، درست است خانه شما به خانه ای امن تبدیل می شود وقتی ورودی آن را با درب ضد سرقت پوشش دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۷ ، ۲۰:۱۵
postex postex

طرح پیشه

انجام پروژه تری دی مکس، انجام پروژه وی ری، انجام پروژه اتوکد، انجام پروژه راینو، انجام پروژه فتو شاپ، انجام پروژه رندرینگ,پروژه معماری دانشجویی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۷ ، ۲۱:۰۵
postex postex

بهترین تولیدی حفاظ روی دیوار

صنایع فلزی کاوه تولیدی بهترین مدل از حفاظ روی دیوار است که این محصول را در انواع مدل و طرح ها به بازار عرضه نموده است. این کارخانه با استفاده از بهترین نوع از فلز برای تولید محصولات خود سبب شده تا بتوان در بازه زمانی طولانی این محصولات را مورد استفاده قرار داد. همچین می توان اشاره نمود که صنایع فلزی کاوه به منظور رنگ آمیزی حفاظ روی دیوار نیز از رنگ های ضد زنگ بهره گرفته است تا بتوان در شرایط آب و هوایی مختلف از این محصول بهره مند شد.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

یکی از مدل حفاظ های روی دیوار که به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد، حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی می باشد. این مدل از حفاظ ساختمان از طراحی بسیار خاص و زیبایی برخوردار است و از همین جهت می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها موجب تضمین امنیت ساختمان های مختلف گردید. حفاظ شاخ گوزنی به واسطه تراکم و ارتفاع بالایی که داراست، مانع از ورود افراد ناخواسته به داخل ساختمان های مختلف می گردد. این مدل از حصار دیوار از تنوع رنگی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

حفاظ روی دیوار بوته ای

حفاظ بوته ای یکی از مدل حفاظ های است که به واسطه طراحی و ساختاری که از آن برخوردار می باشد، افراد بی شماری را شیفته خود نموده است. این محصول با الهام از بوته های خاردار بیابانی طراحی شده است و به واسطه همین امر می توان با نصب و اجرای آن موجب شیک تر شدن نمای ساختمان های مختلف گردید. حفاظ روی دیوار بوته ای از مدل حفاظ های است که به واسطه ساختارش قابل نصب و اجرا بر روی تمام مدل دیوارها می باشد.

حفاظ روی دیوار سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای دارای طراحی بسیار ساده ای است و به صورت یک، دو و سه طراحی تولید شده است و همین امر سبب شده تا بتوان از آن برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف بهره مند شد. این محصول به گونه ای تولید شده است که از نصب ساده و آسانی برخوردار است و به واسطه همین امر قبل و بعد از اسکان در ساختمان می توان به منظور اجرای آن اقدام کرد.

وبلاگ کاوه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۴
postex postex